Tervetuloa tilkkuilu- ja käsityöblogiini!

tiistai 26. kesäkuuta 2012

Kesäkuun jotain valmista joka kuukausi

Ompeleminen ei ole yhtään kiinnostanut viime aikoina.Tämä peitto on väkerretty kasaan ihan väkisin. Kangasrullan ostin keväällä 2011 Espoon tilkkupäiviltä ja ompelin silloin pinnan innoissani valmiiksi ja siihen vaiheeseen se sitten jäi. Ruskea väri ei ole suosikkini. Kiitos vaan Maikki, että järjestit tämän "hössötyksen". Olen asettanut ehdottoman pakon itselleni, että jotkut aloitetut työt valmistuvat tämän vuoden aikana, vaikka väkisin pusertamalla. 
P.s. Kaktukseni kukkii taas!
Hyvää kesän jatkoa kaikille ja virkistävää aikaa lomailijoille!

4 kommenttia:

  1. Ruskea ei ole minunkaan suosikki väri,ainakaan tällä hetkellä, mutta tämä näyttää ihan kivalta! Nyt ei oikein ompelukone kutsu, olen kanssa tikannut yhtä peittoa ja kohta se on valmis jee!! Ihana kukka tuossa katkussessa.

    VastaaPoista
  2. Oi, minä kyllä tykkään ruskeasta, ja tuon peiton värit ovat juuri minun makuisiani :) Todella kaunis peitto!

    VastaaPoista
  3. Peitto on mielestäni ihana! Kiva malli...ja pidän myös väristä:)

    VastaaPoista
  4. Minullakin yksi ruskea projekti kesken - väri on niin outo minulle :) Kumma miten sitten 70-luvulla se oli ihan oma väri.
    Minun jotain valmista joka kuukausi-työni odottaa edelleen työpöydällä ompelijaansa..... Maritta

    VastaaPoista